feber, smärta & ett leende

Idag har varit en dag full av smärta, feberattacker och längtande blickar ut mot solskenet. känner mig lite smått stressad över att det nu börjar bli bråttom med köksrenoveringen igen och att jag inte kan göra ngt 😦

Ingmar kom hem från Paris igår och kom över på en kaffe och berättade om allt underbart roligt han varit med om där, passade på att ta en bild på honom i hans nya, sköna inköp från romantikens huvudstad: en kaftan 😀

Ingmar i sin kaftan från Paris

idag har jag suttit mycket med Instagram på min iPhone, älskar den appen!! Har ni den så leta upp mig: boopiful 😀

nu har bj gått och lagt sig och jag sitter här på soffan i ett lakan och feber-svettas, suck! tur att man har internet att roa sig med hehe

kram på er

This entry was posted in everyday life, pain, renovation ~ kitchen & livingroom, thoughts and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment